CCV-rallywagen van Berville-Eggermont op Rally Event van Opel Bariseau Mottrie (Rally van Ieper)

Persvoorstelling op dinsdag 19 juni om 19.30 u

Ieper – 15 juni 2018 - CCV, leverancier van betaaldiensten, nodigt u als sponsor van de rallywagen van het duo Berville-Eggermont van het B-Motorsport Team graag uit op de persvoorstelling op dinsdag 19 juni, in de Opel-garage Bariseau Mottrie.

“Yes, de rally van Ieper komt er weer aan. CCV is blij zich te kunnen associëren met het B-Motorsport Team: ze zorgen ervoor dat de piloten zich enkel moeten focussen op rijden en winnen. Wij zorgen ervoor dat handelaren zich enkel moeten focussen op zaken doen en kwaliteit leveren aan hun klanten. De afhandeling van de betaling nemen wij voor onze rekening,” zegt Dimitri Beck, CEO van CCV.

De spil van het Team B-Motorsport is opnieuw het duo Frédéric Berville (12de deelname) en ​ Wim Eggermont (2de deelname). Het duo komt aan de start met een Opel Adam Cup.

Story image

Tijdens de persvoorstelling worden de wagen en het team voorgesteld en krijgt u de mogelijkheid om vragen te stellen en foto’s te nemen. Ook twee andere rallyteams van Opel, Grégoire Munster-Louis Louka en Paul Lietaer-Bruno Vienne zijn aanwezig voor een meet & greet.

Praktische informatie?

WAAR: Opel Bariseau Mottrie - Meenseweg 214, 8900 Ieper

WANNEER: dinsdag 19 juni vanaf 19:30

Registreren?

Via deze link.

Over CCV

CCV is een internationale aanbieder van betaaloplossingen die meer dan 600.000 bedrijven bedient met end-to-end betaaloplossingen in Europa. Onze uitgebreide portfolio omvat transactieverwerking, online en closed-loop betalingen, acquiring-diensten en een breed scala aan instore en selfservice betaalterminals. Ons succes is gebaseerd op innovatie en een langdurige klantgerichte samenwerking via partnerships en met kmo's.